دیّر|اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی شهرستان دیر با تأکید بر دسترس‌پذیری و تقدیر از بانک تجارت برگزار شد

اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی شهرستان دیر با حضور دکتر سیدعلیرضا سجادی فرماندارشهرستان دیر، آمنه کنگانی بخشدار مرکزی، عبدالعزیزابراهیمی بخشدار بردخون، سیرانوش دارایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیر، شهرداران، روسای بانک‌ها و جمعی از ادارات و نهادها در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دیّر، در این جلسه با هدف بررسی مصوبات جلسه پیشین، ارزیابی گزارش عملکرد شهرداران در حوزه مناسب‌سازی و تقدیر از اقدامات شاخص بانک تجارت در راستای دسترس‌پذیر کردن بانک برای معلولان و سالمندان تشکیل گردید.
دکترسید علیرضا سجادی فرماندار شهرستان دیر بر پیگیری ویژه و اولویت‌دار بودن امر مناسب‌سازی محیط ادارات و اماکن عمومی تأکید کرده و همچنین بر لزوم تردد سهل‌تر و آسان‌تر گروه‌های هدف از جمله جانبازان، افراد دارای معلولیت و سالمندان وافراددبا نیاز های ویژه تأکید نمود.

سیرانوش دارایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیر و دبیر ستاد مناسب سازی ضمن تشکر از همراهی فرماندار، بخشداران وشهرداری‌ها و سایر مدیران دستگاه‌ها، گزارشی از اهم اقدامات ستاد و دبیرخانه ارائه نمود.

در بخش پایانی جلسه، از مدیر بانک تجارت با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد. این تقدیر به‌دلیل مناسب‌سازی ورودی و دستگاه‌های خودپرداز شعب بانک تجارت با همکاری مدیریت انجام شده بود.

کد خبر 189717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد